Η ελλιπής εκπαίδευση, οί παραλείψεις τής υπηρεσίας έφεραν τό αποτέλεσμα αυτό στέλνοντας την γιά πρακτική εκπαίδευση εκτελώντας χρέη σκοπού χωρίς τήν επίβλεψη ενός ανωτέρου.
Τό Ελληνικό δημόσιο άσκησε αναίρεση καί κατά της δεύτερης απόφασης! του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, με την οποία υποχρεούται να καταβάλει στην 35χρονη σήμερα αστυνομικό αποζημίωση άνω των 200.000 ευρώ, γιά τίς δαπάνες τά νοσήλεια της καί γιά τήν ηθική βλάβη πού έχει υποστεί.
Εμφανής η εχθρική συμπεριφορά τής πολιτείας κατά τών αστυνομικών καί κατά τών πολιτών όταν πρόκειται νά αποζημιωθούν από δικές της πράξεις η παραλείψεις προστρέχει άμεσα καί μέσα στούς χρόνους νά ασκήσει αναίρεση, κάτι πού δέν δρομολογήθηκε στήν απόφαση τής SIEMENS πού γνώριζε τήν παραγραφή τών κακουργηματικών αδικημάτων ακριβώς στήν 20ετία, αδικώντας τό ίδιο το Δίκαιο.
Σέ μία Πολιτεία πού αποδίδει τήν Δικαιοσύνη σέ δύο ταχυτήτες καί εκτελεί κατά τό δοκούν, όπως τήν μή εκτέλεση τής απόφασης τού Σ.τ.Ε. πού έκρινε ομόφωνα αντισυνταγματική τήν περικοπή τού μισθολογίου τών Σωμάτων Ασφαλείας (852/2019, ΣΤ’ τμήμα).
Μέ τέτοιες άδικες ενέργειες πού καταρρακώνουν το ηθικό, δημιουργούν τήν αιτία αποφυγής εμπλοκής τών Αστυνομικών οργάνων στό έγκλημα, αφού αισθάνονται ανασφαλείς μαζί μέ τήν οικογενειά τους.
Τό αποτέλεσμα αποβαίνει είς βάρος τών πολιτών πού καί αυτοί αισθάνονται ανασφαλείς,τώρα δε όσο ποτέ μέ τόν δείκτη τής εγκληματικότητας στά ύψη.
Δέν τούς ενδιαφέρει η απονομή δικαιοσύνης, δέν σκοτίζονται νά σού αποδώσουν το δίκιο σου,δέν αναγνωρίζουν ούτε καν τό αυτονόητο ότι, τό επαγγελμα αυτό είναι επικίνδυνο,έρχονται νά μάς θυμηθούνε μόνο όταν μπαίνουμε σέ προεκλογική περίοδο,όπου αρχίζουν οί υποσχέσεις αναζητούν τήν εντολή μας τήν δυναμή μας γιά νά μάς ξαναπλανέψουν καί τουμπάλιν ώς τίς επόμενες, μεθεπόμενες, μετεθεπόμενες εκλογικές διαδικασιές.
Αυτό λέγεται Κράτος Δικαίου; μέ τήν ανισονομία,αναξιοκρατία, ανισοκρατία ,μέ τήν συνεχή ασεβειά τους πρός τούς θεσμούς πρός όλους μας, μάς κουρελιάζουν τό Σύνταγμα καί τούς νόμους καί μέ τό άδικο νά κυριαρχεί παντού,γιατί ;
Γιατί νά είμαστε διαχωρισμένοι;
Γιατί καί ΩΣ ΠΟΤΕ;
0 Σχόλια