ΕΙΔΑΜΕ ΞΑΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΑΠΘ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΝΑ ΕΠΙΤΙΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΚΛΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΟΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ! ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ!
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΙ ΖΗΤΟΥΝ ΤΟ ΠΩΣ ΒΙΟΠΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΜΠΑΧΑΛΑΚΗΔΕΣ ΟΠΟΥ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤ
ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΚΦΟΒΙΖΟΥΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΤΑΣΘΑΛΙΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ ΠΟΡΣΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΥΠΕΡΜΑΧΟΜΕΝΟΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΑΥΤΩΝ
ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ
ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ
ΜΕΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΟΝΤΩΣ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ
ΜΕ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΟΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ Η ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ
ΜΕΤΑ ΟΠΟΙΟΙ ΕΞΑΥΤΩΝ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΠΟΙΝΕΣ ΧΑΔΙΑ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΚΑΛΛΥΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΕΣ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΕΙΣΧΩΡΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΚΑΤΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Η ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΝΤΑΙ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΡΟΚΛΗΤΕΣ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ Τ.Ο. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ 2016 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΑΡΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ
ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΩΤΙΑ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΛΑΞΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΠΕΚΤΑΣΙΝ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΜΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΠΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2000 ΧΡΟΝΙΑ
Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
15.0 ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
Η αστυνομία καλείται να διασφαλίσει την εσωτερική ασφάλεια των πολιτών.
15.1. Για το λόγο αυτό η Πολιτεία θα της παράσχει κάθε υλικοτεχνική εξάρτηση ώστε να καταστεί αποτελεσματική στο έργο της.
15.2. Η εκπαίδευση που θα παρέχει η Πολιτεία στους αξιωματικούς και υπαξιωματικούς θα γίνεται με υπερσύγχρονα τεχνολογικά συστήματα.
15.3. Θα προσληφθεί το απαραίτητο υπηρεσιακό προσωπικό προκειμένου να εκτελούν την υπηρεσία τους ολοκληρωμένα και αποτελεσματικά.
15.4. Η Πολιτεία θα τους εξασφαλίσει ικανοποιητικές μισθολογικές και ασφαλιστικές συνθήκες για να προσφέρουν απρόσκοπτα και απροβλημάτιστα τις υπηρεσίες τους .
15.5. Τα σώματα ασφαλείας θα έχουν την εκτίμηση της Πολιτείας και αυτά πρέπει να σέβονται τον κάθε Έλληνα Πολίτη γιατί ο ίδιος τους διόρισε στην υπηρεσία τους και ουσιαστικά εργάζονται για αυτόν.
ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΑΓΚΟΥΛΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ: Μ.ΜΠΟΤΣΑΡΗ & ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΥ 34 ΛΑΜΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
ΤΗΛ.6907611942
ΕΜΑΙΛ: georgiostagoulis@gmail.com
#ελληνωνσυνελευσις#ελλήνωνσυνέλευσις#
0 Σχόλια