Τρίτο φύλο αναγνώρισε επισήμως το Συνταγματικό Δικαστήριο της Γερμανίας
Η ανώτατη δικαστική αρχή της Γερμανίας ζήτησε να θεσμοθετηθεί ένα «τρίτο φύλο» στα πιστοποιητικά γέννησης, κάτι που αναμένεται να κάνει τη χώρα την πρώτη στην Ευρώπη που αναγνωρίζει κάτι τέτοιο επισήμως.
Το Συνταγματικό Δικαστήριο έδωσε διορία στο γερμανικό κοινοβούλιο ως «το τέλος του 2018» να ψηφίσει τη θεσμοθέτηση «του τρίτου φύλου» στα πιστοποιητικά γέννησης, δίπλα στα «άρρεν» και «θήλυ».
Από τον Μάιο του 2013 οι γονείς στη Γερμανία μπορούσαν να μην συμπληρώνουν το πεδίο του φύλου στα πιστοποιητικά γέννησης, με τους ενδιαφερόμενους να μπορούν να το συμπληρώσουν αργότερα μόνοι τους, να επιλέγουν μεταξύ αρσενικού και θηλυκού ή να προτιμήσουν την επιλογή του ακαθόριστου φύλου.
Ωστόσο, ομοσπονδιακό δικαστήριο είχε αρνηθεί τον Αύγουστο του 2016 να κάνει ένα βήμα πάρα πέρα και να αναγνωρίσει τη νομική υπόσταση ενός τρίτου φύλου, κρίνοντας ότι αυτό «δεν θα ήταν νόμιμο». Είχε απορρίψει το αίτημα ενός μεσοφυλικού ατόμου, που γεννήθηκε το 1989 και είχε καταγραφεί ως «θήλυ». Το πρόσωπο αυτό, με τη βοήθεια μιας οργάνωσης που στηρίζει το τρίτο φύλο, στράφηκε στο ανώτατο δικαστήριο της Γερμανίας, το Συνταγματικό Δικαστήριο. Παρουσίασε μάλιστα στο δικαστήριο τη χρωμοσωμική ανάλυση των γιατρών που αποδείκνυε ότι δεν ήταν ούτε άνδρας ούτε γυναίκα.
Αν οι Γερμανοί βουλευτές ακολουθήσουν την απόφαση του δικαστηρίου, τότε η Γερμανία θα γίνει η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που θα αναγνωρίζει επισήμως τρίτο φύλο.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Γαλλικό Πρακτορείο
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Δικαστήριο στην Ολλανδία διατάσσει νομική καταχώρηση και του τρίτου φύλου
Δικαστήριο στην Ολλανδία άνοιξε τον δρόμο για την αναγνώριση των ανθρώπων που δεν αυτοκαθορίζονται ως αρσενικά ή θηλυκά πρόσωπα.
Συγκεκριμένα το δικαστήριο του Ρούμοντ καλεί τους νομοθέτες να αναγνωρίσουν την τρίτη καταχώρηση φύλου έπειτα από προσφυγή ενός προσώπου που ενώ είχε γεννηθεί άντρας, υποβλήθηκε σε θεραπεία αλλαγής φύλου ώστε να γίνει γυναίκα. Αρχικά έγινε δεκτό το αίτημά της να καταγραφεί επισήμως ως γυναίκα, αλλά στη συνέχεια ζήτησε να καταχωριστεί σε μια διαφορετική κατηγορία, ούτε άρρεν ούτε θήλυ.
Η απόφαση του δικαστηρίου ορίζει ότι το φύλο του ατόμου δεν μπορεί να καθορίζεται από τη γέννησή του και τονίζει ότι είναι ώριμες οι συνθήκες ώστε να αναγνωριστεί και μία τρίτη καταχώρηση φύλου.
Οι ακτιβιστές της ολλανδικής ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας χαιρέτισαν την απόφαση και ο Μπραντ Μπέργκοβερ, του Ολλανδικού Δικτύου Διεμφυλικών, τόνισε ότι πρόκειται για «επαναστατική απόφαση στο πλαίσιο του ολλανδικού δικαίου».
Στη Δανία και τη Μάλτα ο νόμος δίνει τη δυνατότητα, για όσα πρόσωπα το επιθυμούν, να καταχωρούνται ως Χ, ενώ πρόσφατα το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο της Γερμανίας, σε υπόθεση ίντερσεξ ατόμου, αποφάσισε ότι η Πολιτεία πρέπει πέραν των δυνατοτήτων άρρεν και θήλυ, να δίνει και δυνατότητα τρίτης καταχώρισης φύλου.
ΠΗΓΗ: TVXS
Σε μια ακόμη εκπομπή "Ακούσας Νόει" του Ράδιο Μάγνητες είχαμε την τιμή να έχουμε κοντά μας τον κ. Ταγκούλη Γεώργιο ο οποίος είναι Υπ. Βουλευτής στο Ν. Φθιώτιδος με την Ελλήνων Συνέλευσις. Ο κ. Ταγκούλης αυτή την φορά έθιξε το θέμα της ταυτότητας μας. Ποιοί είμαστε τελικά; Ξέρουμε; Τι ακριβώς πάνε να κάνουν; Τρίτο φύλο; Υπάρχει; Ένα ανήλικο παιδί γιατί να μπορεί να αποφασίσει για το τι φύλο θέλει να είναι, ενώ για να ψηφίσει θα πρέπει να είναι ενήλικο; Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ! Πολλά τα ερωτήματα με ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΕΣ απαντήσεις μέσω αποδεικτικής διεργασίας απο τον κ. Ταγκούλη. Μην λείψει κανείς... Για να μην χάνεις εκπομπή κάνε εγγραφή/subscribe στο κανάλι μας στο YouTube και μη ξεχάσεις να ενεργοποιήσεις το καμπανάκι των ειδοποιήσεων για να ενημερώνεσαι πρώτος δια ότι νέο ανεβαίνει: https://www.youtube.com/channel/UC6m0...
Ο Online σταθμός σου και τα Επίσημα Social Media του Μάγνητες Ράδιο: ONLINE RADIO: https://zeno.fm/magnites-radio-relay/ BLOGGER: https://webtvradiomagnites.blogspot.com/ FACEBOOK: https://www.facebook.com/webtvradioma... TWITTTER: https://twitter.com/radiomagnites INSTAGRAM: https://instagram.com/magnites_radio
ΕΧΕΙ ΠΑΡΘΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΦΥΛΛΟΥ ΣΤΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟ ΑΡΡΕΝ ΚΑΙ ΘΥΛΗ
ΕΧΕΙ ΔΩΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΨΗΦΙΣΘΕΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ
ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 4491/2017
ΦΕΚ 152/Α/13-10-2017
Νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου - Εθνικός Μηχανισμός Εκπόνησης, Παρακολούθησης και Αξιολόγησης των Σχεδίων Δράσης για τα Δικαιώματα του Παιδιού και άλλες διατάξεις.
ΜΕΡΟΣ Α'
Άρθρο 1
Δικαιώματα του προσώπου με βάση την ταυτότητα και τα χαρακτηριστικά φύλου
1.Το πρόσωπο έχει δικαίωμα στην αναγνώριση της ταυτότητας φύλου του ως στοιχείου της προσωπικότητάς του.
ΔΛΔ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ 15ΑΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΕΝΩ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΔΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΨΗΦΟΥ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ 18 ΚΑΙ ΑΝΩ
Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΙΔΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΘΕΣΜΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΝΟΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΦΥΛΛΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕ ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Π.Τ.Δ. ΟΠΟΥ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΙΣ 30.000 ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΠΟΥ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ
===============
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.
2.0. Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:
2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.
2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.
ΣΕΛΙΔΑ 10 από 40
2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.
8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.
2.0. Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:
2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.
2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.
2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.
8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
0 Σχόλια