ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

8/recent/ticker-posts

Η ΑΣΥΛΙΑ ΤΗΣ FRONTEX ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ




ΙΛΛΥΡΙΑ WEB TV (4/1/2022)
ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΑΝΑ-ΛΥΣΕΙΣ
Παρουσίαση: ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΟΝΤΕΤΣΙΑΝΟΣ
Σκηνοθεσία: ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ

 ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 3902   ΦΕΚ Α΄ 216/23.12.2010

ΤΗΣ FRONTEX ΜΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΥΛΛΑΞΗ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ
ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΞΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ;
ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΑ.

ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΣΥΛΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΕΝΤΑΣΟΜΕΝΟΙ ΩΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΣΥΛΙΑ  ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ; ΤΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ  ΝΑ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ; ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΥΨΟΥΝ;

ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ;  ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ  ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΤΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑΧΕΙ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΛΕΕΙ ΡΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΕΞΕΛΘΕΙ ΚΑΙ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

=====================
Η ΑΣΥΛΙΑ
χαρακτηρίζεται γενικά το προνομιακό καθεστώς ελευθερίας συγκεκριμένων προσώπων όπου παρέχεται επίσημη προστασία από καταδίωξη. Τα πρόσωπα που απολαμβάνουν του καθεστώτος αυτού χαρακτηρίζονται ακαταδίωκτα, ή κατά συνηθέστερη έκφραση λέγεται ότι "έχουν το ακαταδίωκτο" (καθεστώς).

Η παροχή αυτού του καθεστώτος χαρακτηρίζεται εθιμικά δικαίωμα και ονομάζεται ασυλο. Επίσης με την αυτή ονομασία χαρακτηρίζεται και ο χώρος ή ο τόπος εντός του οποίου παρέχεται περιοριστικά το ομώνυμο δικαίωμα.

======================================


ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 3902   ΦΕΚ Α΄ 216/23.12.2010

Κύρωση Συμφωνίας Εδρας μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και του FRONTEX (Ευρωπαϊκού Οργανισμού για τη διαχείριση της επιχειρησιακής συνεργασίας στα εξωτερικά σύνορα των Κρατών - Μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης), για τη φιλοξενία του επιχειρησιακού γραφείου FRONTEX στην Ελλάδα. 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 

Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:

Άρθρο πρώτο

Κυρώνεται και έχει την ισχύ, που ορίζει το άρθρο 28 παρ. 1 του Συντάγματος, η Συμφωνία Εδρας μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και του FRONTEX (Ευρωπαϊκού Οργανισμού για τη διαχείριση της επιχειρησιακής συνεργασίας στα εξωτερικά σύνορα των Κρατών - Μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης), για τη φιλοξενία του επιχειρησιακού γραφείου FRONTEX στην Ελλάδα, που υπογράφηκε στον Πειραιά, στις 2 Αυγούστου 2010, το κείμενο της οποίας, σε πρωτότυπο στην αγγλική και σε μετάφραση στην ελληνική γλώσσα, έχει ως εξής:

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΔΡΑΣ μεταξύ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και του FRONTEX  (Ευρωπαϊκός Οργανισμός για τη Διαχείριση της Επιχειρησιακής Συνεργασίας στα Εξωτερικά Σύνορα των Κρατών Μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης) 

ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ FRONTEX ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 

Η Ελληνική Δημοκρατία και ο Frontex,  Εχοντας υπόψη τον αριθ. 2007/2004 Κανονισμό Συμβουλίου (ΕΚ) σχετικά με τη σύσταση Ευρωπαϊκού Οργανισμού για τη Διαχείριση της Επιχειρησιακής Συνεργασίας στα Εξωτερική Σύνορα των Κρατών Μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης (Κανονισμός Frontex) και ειδικότερα τα Αρθρα 15, 16, 17 και 18 αυτού,

Εχοντας επίσης υπόψη την αριθ. 1/2010 Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου Frontex για τη δημιουργία Επιχειρησιακών Γραφείων Frontex, και ειδικότερα τα Αρθρα 4 και 5 αυτής, 

Εχοντας υπόψη το Πρωτοκόλλου περί Προνομίων και Ασυλιών της Ευρωπαϊκής Ενωσης, που προσαρτήθηκε στη Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ενωσης ως Πρωτόκολλο αριθ. 7 (το Πρωτόκολλο) και ειδικότερα το Αρθρο 18 αυτού, 

Υπενθυμίζοντας ότι το Επιχειρησιακό Γραφείο Frontex στον Πειραιά, Ελλάδος (E.Γ.F.) είναι αναπόσπαστο τμήμα της οργανωτικής δομής του Frontex, 

Επιβεβαιώνοντας ότι ο Κανονισμός Frontex και το Πρωτόκολλο εφαρμόζονται αμφότερα κατ` αναλογία στο E.Γ.F. και στο προσωπικό του E.Γ.F.,

Θεωρώντας ότι σύμφωνα με το Αρθρο 5 της αριθ. 1/2010 Απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου Frontex, για να διασφαλισθούν με κατάλληλο τρόπο οι αποτελεσματικές συνθήκες εργασίας και η ακεραιότητα του E.Γ.F. πρέπει να υπογραφεί μια Συμφωνία Εδρας μεταξύ του Frontex και της Ελληνικής Δημοκρατίας, 

Επιβεβαιώνοντας, ως εκ τούτο, ότι τα ανωτέρω αναφερόμενα νομικά έγγραφα και στοιχεία απαιτούν τη συμφωνία και υιοθέτηση ορισμένων λεπτομερών επιπρόσθετων διατάξεων, 

Συμφώνησαν ως ακολούθως:

Άρθρο 1
Ορισμοί

 Για τους σκοπούς της παρούσας Συμφωνίας και για την εφαρμογή του Πρωτοκόλλου:  (α) Ολες οι αναφορές στην Ενωση θα ερμηνεύονται ως αναφορές στο Frontex και στο E.Γ.F.  (β) Ολες οι αναφορές σε αξιωματούχους και άλλους υπαλλήλους της Ενωσης θα ερμηνεύονται ως αναφορές στο προσωπικό του Frontex και του E.Γ.F.  (γ) "Προσωπικό του E.Γ.F." νοούνται εκείνα τα μέλη του προσωπικού Frontex που διατέθηκαν ή αποσπάσθηκαν από το Frontex ή από τα κράτη μέλη στο E.Γ.F.

Άρθρο 2
Εγκαταστάσεις Γραφείου

1. Η Ελληνική Δημοκρατία προσφέρει αδαπάνως στο E.Γ.F., κατάλληλες εγκαταστάσεις γραφείων στον Πειραιά όπως καθορίζονται σε ξεχωριστή ανταλλαγή επιστολών μεταξύ Frontex και Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

2. Η Ελληνική Δημοκρατία προσφέρει επίσης αδαπάνως στο E.Γ.F. την απαιτούμενη παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, ύδατος, υπηρεσίες θέρμανσης / κλιματισμού καθώς και τον εξοπλισμό που περιγράφεται στο Παράρτημα αυτής της Συμφωνίας.

3. Οι εγκαταστάσεις γραφείων του E.Γ.F. θεωρούνται απαραβίαστες σύμφωνα με το Πρωτόκολλο. Ειδικότερα, εξαιρούνται από την έρευνα, την επίταξη, την κατάσχεση και την απαλλοτρίωση.

4. Τα περιουσιακά στοιχεία του E.Γ.F. δεν υπόκεινται στο διοικητικό ή νομικό μέτρο της δέσμευσης, χωρίς την εξουσιοδότηση του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

5. Τα αρχεία του E.Γ.F. είναι απαραβίαστα.

Άρθρο 3
Νομική Προσωπικότητα και Ικανότητα

1. Σύμφωνα με το Αρθρο 15 του Κανονισμού Frontex, στο έδαφος της Ελληνικής Δημοκρατίας ο Frontex έχει νομική προσωπικότητα και νομική ικανότητα, που συμπεριλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται, στο δικαίωμα να συνάπτει συμβάσεις, να αποκτά και να διαθέτει κινητή και ακίνητη περιουσία και να είναι διάδικος σε δικαστική διαδικασία. Ως αναπόσπαστο τμήμα του Frontex, το E.Γ.F. στην Ελληνική Δημοκρατία έχει την ίδια ιδιότητα να ενεργεί για λογαριασμό του Frontex.

2. Για τους σκοπούς αυτούς θα εκπροσωπείται από τον Επικεφαλής του E.Γ.F. σύμφωνα με τους Κανόνες Εσωτερικής Λειτουργίας του Frontex.

Άρθρο 4
Ασφάλεια

Ο Frontex είναι υπεύθυνος για την Ασφάλεια και τη διατήρηση της τάξης εντός του E.Γ.F., συμπεριλαμβανόμενου ίδιου προσωπικού ασφαλείας, δυνάμενου να αρνηθεί την πρόσβαση στο E.Γ.F., να εγκαταστήσει και να λειτουργεί συστήματα και συσκευές ασφαλείας.  Προσωπικό ασφαλείας του E.Γ.F. που χειρίζεται εξοπλισμό ασφαλείας θα συμμορφώνεται πλήρως με την Ελληνική νομοθεσία. ; Η Ελληνική Δημοκρατία είναι υπεύθυνη για τη γενική προστασία του E.Γ.F. και ειδικότερα για την Ασφάλεια και διατήρηση της τάξης έξωθι του E.Γ.F. και του περιβάλλοντος χώρου. Για τους σκοπούς αυτούς η Ελληνική Δημοκρατία παρέχει έλεγχο πρόσβασης και γενική Ασφάλεια στην περίκλειστη περιοχή που είναι εγκατεστημένο το E.Γ.F.

Άρθρο 5
Επικοινωνίες

Οι Ελληνικές αρχές λαμβάνουν τα αναγκαία μέτρα προκειμένου στο πλαίσιο της σχετικής Ελληνικής νομοθεσίας να διευκολύνουν το E.Γ.F. στην εγκατάσταση κατάλληλων συστημάτων επικοινωνίας.

Άρθρο 6
Προνόμια και Ασυλίες του E.Γ.F.

Επιπλέον των προνομίων και ασυλιών του Πρωτοκόλλου, το E.Γ.F. επίσης απολαύει:  - Στην περίπτωση σκαφών που μισθώνονται ή ανήκουν στο Frontex, το δικαίωμα να προσδένουν αδαπάνως σε Ελληνικούς λιμένες και στην περίπτωση αεροσκαφών που μισθώνονται ή ανήκουν στο Frontex να προσγειώνονται αδαπάνως σε Ελληνικούς αερολιμένες.  - Στην περίπτωση σκαφών, αεροσκαφών και οχημάτων που μισθώνονται ή ανήκουν στο Frontex, το δικαίωμα να προμηθεύονται καύσιμα, λιπαντικά και ανταλλακτικά, απαλλαγμένων Φ.Π.Α.

Άρθρο 7
Προνόμια και Ασυλίες του προσωπικού του Ε.Γ.F.

1. Επιπλέον των προνομίων και ασυλιών που προβλέπονται στο Πρωτόκολλο για αξιωματούχους της Ενωσης και εφόσον δεν κατέχουν την Ελληνική υπηκοότητα, το προσωπικό του E.Γ.F. απολαύει στην Ελληνική επικράτεια την ακόλουθη προστασία και καθεστώς: 

- Ο Επικεφαλής του E.Γ.F. απολαύει ίδιες ασυλίες και προνόμια με αυτές που απολαύει το διπλωματικό προσωπικό διπλωματικών αποστολών στην Ελλάδα, σύμφωνα με τη Σύμβαση Βιέννης περί Διπλωματικών Σχέσεων του 1961. 

- Το λοιπό προσωπικό που απασχολείται στο Frontex σύμφωνα με τους Κανονισμούς Προσωπικού της Ευρωπαϊκής Ενωσης, καθώς επίσης το προσωπικό που διατίθεται στο E.Γ.F. ως Αποσπασμένοι Εθνικοί Εμπειρογνώμονες, απολαύει ίδιες ασυλίες και προνόμια με αυτές που απολαύει το διοικητικό και τεχνικό προσωπικό των διπλωματικών αποστολών στην Ελλάδα, σύμφωνα με τη Σύμβαση Βιέννης περί Διπλωματικών Σχέσεων του 1961.

2. Απαλλαγή από το Φ.Π.Α. θα χορηγείται για την αγορά ειδών οικιακής χρήσης από το προσωπικό του E.Γ.F. του Αρθρου αυτού, εφόσον η αγορά πραγματοποιείται το πρώτο δωδεκάμηνο από την ανάληψη των καθηκόντων τους.

3. Εντός ενός μήνα από την έναρξη ισχύος της Συμφωνίας αυτής, το E.Γ.F. θα παράσχει στις αρμόδιες Ελληνικές αρχές ονομαστικό κατάλογο των προσώπων επί των οποίων εφαρμόζεται το Αρθρο αυτό. Θα ενημερώνει τον κατάλογο ενημερώνοντας τις εν λόγω αρχές για κάθε αναχώρηση και / ή κάθε προσθήκη προσώπων που εμπίπτουν στις ρυθμίσεις της προηγούμενης παραγράφου.

4. Σύμφωνα με τις διατάξεις το Κανονισμού Frontex περί Συμφωνίας Εδρας, η Ελληνική Δημοκρατία παρέχει τις καλύτερες δυνατόν συνθήκες για να διασφαλισθεί η κανονική λειτουργία του E.Γ.F., συμπεριλαμβανομένης πολυγλωσσικής εκπαίδευσης ευρωπαϊκού προσανατολισμού.

Άρθρο 8
Προσωπικό Χώρας Εδρας

 Συμφωνείται ρητά ότι, στην περίπτωση προσώπων προσληφθέντων από το E.Γ.F. χώρας έδρας, σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία, αυτά δεν εμπίπτουν στην κατηγορία του προσωπικού του E.Γ.F., που ρυθμίζει η παρούσα Συμφωνία.

Άρθρο 9
Δελτία Ταυτότητας

 Το Τμήμα Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελληνικής Δημοκρατίας εγγράφει στα μητρώα και χορηγεί στο προσωπικό του E.Γ.F. του Αρθρου 7, καθώς επίσης και στους οικείους του, τα απαραίτητα Δελτία Ταυτότητας. Η εγγραφή σε μητρώα πληροί κάθε υποχρέωση εγγραφής αλλοδαπών στην Ελλάδα. 

Άρθρο 10
Επίλυση διαφορών

 Κάθε διαφορά που σχετίζεται με την εφαρμογή αυτής της Συμφωνίας θα παραπέμπεται σε ειδική επιτροπή τα μέλη της οποίας θα καθορίζονται από τα δύο μέρη. Σε περίπτωση αδυναμίας επίλυσης της, η διαφορά θα παραπέμπεται στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

Άρθρο 11
Ειδική διάταξη για την πιλοτική περίοδο του Ε.Γ.F.

 Η Συμφωνία ρυθμίζει τις αρμοδιότητες του E.Γ.F. κατά την πιλοτική περίοδο, ως επίσης ενδεχόμενη παράταση, βάσει σχετικής απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Frontex. Ωστόσο, η Συμφωνία αυτή δεν προδικάζει ενδεχόμενες αποφάσεις τους Διοικητικού Συμβουλίου του Frontex στο πλαίσιο αυτό. 

Άρθρο 12
Εναρξη ισχύος, Διάρκεια

1. Η Συμφωνία αυτή αρχίζει να ισχύει μετά την ολοκλήρωση των συνταγματικών διαδικασιών της Ελληνικής Δημοκρατίας που απαιτούνται για το σκοπό αυτό. Η Ελληνική Δημοκρατία ειδοποιεί το Frontex για την ολοκλήρωση των εν λόγω διαδικασιών και η Συμφωνία αρχίζει να ισχύει κατά την ημερομηνία παραλαβής αυτής της ειδοποίησης από το Frontex.

2. Παραμένει σε ισχύ στο διηνεκές, εκτός εάν καταστεί άνευ αντικειμένου εξαιτίας σχετικής αποφάσεως του Διοικητικού Συμβουλίου του Frontex που αναφέρεται στο Αρθρο 11 ανωτέρω. 

Συντάχθηκε στον Πειραιά στις 2 Αυγούστου 2010, εις διπλούν, στην Αγγλική γλώσσα. 

Για την Ελληνική Δημοκρατία       Για το Frontex

Μιχάλης Χρυσοχοϊδης                   Ikka Laitinen

Υπουργός Προστασίας             Εκτελεστικός Διευθυντής του Πολίτη

 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ  

Οι Ελληνικές αρχές παρέχουν τα ακόλουθα για το E.Γ.F.:  - Χώρο γραφείων για το E.r.F. (περίπου 735 τ.μ. - 460 τ.μ. αποκλειστικά για χρήση γραφείων) που περιλαμβάνει:  .

4 χωριστές αίθουσες γραφείων για την διοίκηση και τους ανώτερους υπαλλήλους  .

5 αίθουσες γραφείων δύο ατόμων έκαστη για το προσωπικό  . Αίθουσα για Επιχειρησιακό Συντονισμό  . Αίθουσα διακομιστή  - Διαρκή πρόσβαση του προσωπικού Frontex στις εγκαταστάσεις. 

- Πρόσβαση σε μια μεγάλη αίθουσα συσκέψεων τουλάχιστον 40 ατόμων στον 5° όροφο του κτιρίου Λιμενικού Σώματος.  - Δυνατότητα χρήσης των υπηρεσιών κυλικείου του κτιρίου Λιμενικού Σώματος.  - Πρόσβαση σε κουζίνα, τουαλέτες και εντευκτήριο.  - Γενική υποδοχή και Ασφάλεια του κτιρίου εγκαταστάσεων του Ε.Γ.F. 

- Θέσεις στάθμευσης για το προσωπικό του Ε.Γ.F. 

- Συντήρηση και καθαρισμός χώρων γραφείου.  - Ελέγχους ασφαλείας επισκεπτών.  Οι Ελληνικές αρχές αναλαμβάνουν τα ακόλουθα με δαπάνες του Ε.Γ.F.:

  - Εργασίες διαμόρφωσης χώρων εντός εγκαταστάσεων Ε.Γ.F. (ιδιαίτερο Παράρτημα). 

- Γραμμές σταθερής τηλεφωνίας και παροχέα σύνδεσης με το διαδίκτυο.  Επιτρέπεται στο Frontex να τοποθετεί τις αναγκαίες πινακίδες και εμβλήματα έμπροσθεν και εντός του κτιρίου.

===========================

Άρθρο 4
Άρνηση εισόδου

δ) Να μην αποτελούν κίνδυνο για τη δημόσια υγεία. Οι ασθένειες που μπορούν να δικαιολογήσουν άρνηση εισόδου είναι εκείνες που προβλέπονται από την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας και το ενωσιακό κεκτημένο, καθώς και άλλες λοιμώδεις, μεταδοτικές ή παρασιτικές ασθένειες, οι οποίες επιβάλλουν τη λήψη μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας. Η διαπίστωση, μετά την έκδοση της αρχικής άδειας διαμονής, ότι ο ενδιαφερόμενος πάσχει από ασθένεια, από την οποία προσεβλήθη μετά την είσοδό του στη χώρα δεν αποτελεί λόγο για τη μη ανανέωση της άδειας διαμονής του ή την απομάκρυνσή του από το έδαφος της χώρας.
============================================

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ. – ΕΙΣΑΓΓ. ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

14.0 ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

14.1. Πάγια θέση της Πολιτείας είναι ότι για να έχεις ειρήνη πρέπει να είσαι πάντα έτοιμος για πόλεμο.
14.2. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει τις ένοπλες δυνάμεις και τα σώματα ασφαλείας παράγοντες ασφάλειας, ευημερίας και προόδου του Ελληνικού Έθνους.
14.3. Οι ένοπλες δυνάμεις θα ενισχυθούν και στους τρεις κλάδους τους και στον στρατό ξηράς και στο ναυτικό και στην αεροπορία με τα πιο σύγχρονα οπλικά συστήματα. Θα δοθεί προτεραιότητα στην κατασκευή των ανωτέρων οπλικών συστημάτων σε κατασκευαστικές μονάδες αμιγώς ελληνικές.
14.4. Θα δοθεί ιδιαίτερη σημασία στα σύνορα, τόσο στην Ηπειρωτική Ελλάδα όσο και στα νησιά. Όλες οι περιοχές θα επανδρωθούν με υπερσύγχρονες μονάδες παρακολούθησης και άμεσης παρέμβασης τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό όσο και σε εξοπλισμό.
14.5. Ιδιαίτερη φροντίδα θα τηρηθεί για τη σίτιση και διαμονή στα στρατόπεδα. Θα τηρούνται υψηλές προδιαγραφές διαβίωσης γιατί οι ένοπλες δυνάμεις είναι πολύτιμες για την πολιτεία.
14.6. Τα κέντρα εκπαίδευσης και εξάσκησης θα είναι υψηλών τεχνικών προδιαγραφών και θα ακολουθούν αυστηρό πρόγραμμα εξάσκησης και ετοιμότητας άμεσης ανάγκης στη ξηρά, στη θάλασσα και στον αέρα.
14.7. Θα αξιοποιηθεί διεθνώς κάθε δυνατή συνεργασία, που μπορεί να αποφέρει σημαντικά οφέλη προς την επίτευξη αυτού του σκοπού. Θα δοθεί προτεραιότητα εφαρμογής καινοτόμων τεχνολογιών ΣΕΛΙΔΑ 28 από 40  Ελλήνων επιστημόνων και εφευρετών, που είναι προσαρμοσμένες στην γεωγραφική μορφολογία του Ελληνικού χώρου.
14.8. Θα σταματήσει η διαρροή των καινοτόμων αυτών εφευρέσεων προς ξένα προς το ελληνικό κράτος κέντρα εφαρμογής και θα εφαρμόζονται και εξελίσσονται μόνο από ελληνικά εργοστάσια σε συνεργασία με τις ένοπλες δυνάμεις.
14.9. Με απόλυτο σεβασμό η Πολιτεία έναντι αυτών που υπηρετούν το μέγιστο καθήκον της ασφάλειας της χώρας μας, τους διασφαλίζει ώστε να μην έχουν καμία αναστολή και εμπόδιο στην εκτέλεση του καθήκοντός τους.
14.10. Η Πολιτεία θα τους εξασφαλίσει μισθολογικά, ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά, ώστε απερίσπαστοι να εκτελούν το χρέος τους προς την πατρίδα.
14.11. Η γνώση τους και εμπειρία τους είναι χρήσιμη και απαραίτητη και ως τέτοια πρέπει να μεταφέρεται στους νεότερους αξιωματικούς υπαξιωματικούς και οπλίτες των ενόπλων δυνάμεων.
14.12. Η εκπαίδευση όλων των υπηρετούντων στις ένοπλες δυνάμεις θα είναι ύψιστης ποιότητος, καθώς επίσης θα γίνει αναβάθμιση σε όλες τις εγκαταστάσεις των ενόπλων δυνάμεων με απόλυτο σεβασμό για το έργο που έχουν αναλάβει.

15.0 ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Η αστυνομία καλείται να διασφαλίσει την εσωτερική ασφάλεια των πολιτών.
15.1. Για το λόγο αυτό η Πολιτεία θα της παράσχει κάθε υλικοτεχνική εξάρτηση ώστε να καταστεί αποτελεσματική στο έργο της.
15.2. Η εκπαίδευση που θα παρέχει η Πολιτεία στους αξιωματικούς και υπαξιωματικούς θα γίνεται με υπερσύγχρονα τεχνολογικά συστήματα.
15.3. Θα προσληφθεί το απαραίτητο υπηρεσιακό προσωπικό προκειμένου να εκτελούν την υπηρεσία τους ολοκληρωμένα και αποτελεσματικά.
15.4. Η Πολιτεία θα τους εξασφαλίσει ικανοποιητικές μισθολογικές και ασφαλιστικές συνθήκες για να προσφέρουν απρόσκοπτα και απροβλημάτιστα τις υπηρεσίες τους .
15.5. Τα σώματα ασφαλείας θα έχουν την εκτίμηση της Πολιτείας και αυτά πρέπει να σέβονται τον κάθε Έλληνα Πολίτη γιατί ο ίδιος τους διόρισε στην υπηρεσία τους και ουσιαστικά εργάζονται για αυτόν.

16.0 ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ

16.1. Ο ρόλος του Πυροσβεστικού Σώματος είναι πολύ σημαντικός στην φύση και στο περιβάλλον του Ελλαδικού χώρου. Η μορφολογία του εδάφους απαιτεί ειδικές δεξιότητες, ώστε να υπάρχει δράση σε όλα τα μέρη. Ο ρόλος του σώματος είναι να προφυλάσσει και βοηθάει τους ανθρώπους σε έκτακτες ανάγκες φυσικών καταστροφών και πυρκαγιών.
16.2. Εξίσου σημαντικό ρόλο έχει στην προφύλαξη της χλωρίδας της χώρας μας.
16.3. Θα κατασκευαστούν οι απαραίτητες αντιπυρικές ζώνες σε όλη την επικράτεια, θα αναβαθμιστούν όλα τα κέντρα πυρόσβεσης με τα πιο σύγχρονα και άρτια τεχνολογικά μέσα, όπως αεροπλάνα, ελικόπτερα, αυτοκινούμενες μονάδες, παρακολούθηση μέσω ελληνικών δορυφόρων κλπ.
16.4. Η εκπαίδευση των πυροσβεστών θα είναι άρτια με τα πιο σύγχρονα μέσα και αυτοί θα καλύπτονται μισθολογικά και ασφαλιστικά από την Πολιτεία ώστε να παράσχουν απρόσκοπτα τις υπηρεσίες τους.

17.0 ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ

17.1. Ο ρόλος του Λιμενικού Σώματος είναι να παράσχει ασφάλεια στην Πολιτεία στον θαλάσσιο χώρο και ειδικά σε όλες τις ακτογραμμές.
17.2. Έχει ιδιαίτερα αυξημένο ρόλο για την αντιμετώπιση της μάστιγας της λαθρομετανάστευσης και του λαθρεμπορίου. Οι ανάγκες του Λιμενικού Σώματος για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που δημιουργούνται στο θαλάσσιο χώρο μας είναι και ποσοτικές και ποιοτικές.
17.3. Είναι απαραίτητο να καλυφθεί με κάθε δυνατή τεχνολογική εξάρτηση το Σώμα ώστε ο έλεγχος να γίνεται με τον καλύτερο και ασφαλέστερο τρόπο.
17.4. Κάθε νησί και πολύ πυκνά σε στρατηγικά σημεία των ακτογραμμών μας πρέπει να υπάρχει βάση ταχύπλοων πλωτών μέσων ώστε να αντιμετωπίζονται όλες οι καταστάσεις τάχιστα και αποτελεσματικά.
17.5. Οι υπηρετούντες στο Λιμενικό Σώμα θα έχουν την καλύτερη εκπαίδευση καθώς επίσης την προσοχή της Πολιτείας για το έργο που επιτελούν με ικανοποιητική αμοιβή και ασφάλιση ώστε να υπηρετούν ανεπηρέαστοι το καθήκον τους.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ «Ε5»(ΒΙΝΤΕΟ)



ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΑΓΚΟΥΛΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ: Μ.ΜΠΟΤΣΑΡΗ & ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΥ 34 ΛΑΜΙΑ 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

ΤΗΛ.6907611942

ΕΜΑΙΛ: georgiostagoulis@gmail.com 

#ελληνωνσυνελευσις#ελλήνωνσυνέλευσις#






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια